2011. augusztus 9., kedd


1. Címoldal

2. Körkép – Csík

3. Körkép – Csík

4. Körkép – Gyergyó

5. Körkép – Udvarhely

6. Körkép

7. Ország-világ

8. Gazdaság

9. Gazdaság

10. IT & Tech

11. Életmód

12. Sport

13. Hirdetés

14. Sport

15. Napról napra

16. Terasz

Advertisements

3 hozzászólás

  1. Az autós – motoros gyorsasági versenyről írt cikk egy jó viccnek esetleg el megy. Nelu szervező volt, a pálya 201 méter volt és nem 700, mivel a féktáv és az adminisztratív terület nem a pályához tartozik. A harmadik nagyon fontos dolog hogy a nemzetközileg elfogadott és országosan is használt gyorsulási pályahossz negyed mérföld azaz 402 méter, tehát nem lehet beszélni maximum városi rekordról, mivel ezen a szakaszon nem lehetséges 402 méteres gyorsulást rendezni (így is enyhe íve van a jelenlegi szakasznak)! No de kell a reklám Dandunak s Nelunak, ezt pedig szenzációval (magyarul emeletes marhasággal) lehet elérni a legkönnyebben. A cikk írójának tisztelettel üzenem, vegyen leckéket Kopacz Gyula kollégájától, mert rá fér.

    • Tisztelt tAnK!

      Köszönöm szépen észrevételét, illetve az anyaghoz kapcsolódó kritikáját. Legfőképp azért, mert az ilyen és ehhez hasonló észrevételekből lehet tanulni. Ezt ne vegye iróniának! Ezúttal megtudtam, hogy a nemzetközileg, illetve országosan is használt pálya hossz az 402 méter. Ezt eddig nem tudtam.
      Ami a további kritikákat illeti. A szervezők által leküldött anyagban 200 métert ír a versenypályára (concursul se va desfasura in data de 07.08.2011, intervalul orar 11:00-16:30 pe o portiune totala de 700 m (200m zona concurs + 200m zona franare si 350m parc inchis), mint ahogy a cikkben is szerepel. Az anyagban így szerepel: „A pálya hossza 700 méter volt: 200 méter volt a versenypálya, 200 méter a fékezésre szánt hossz, továbbá 350 méter volt szánva az adminisztratív gépátvételnek.”
      Továbbá a szervezők által leküldött eredmény listában, az országos csúcsot illetően, ez szerepel: Paranici Nelu – M-Ciuc – BMW – 8,33 (timp) – 8,33 (best time) –RECORD NATIONAL.

      Tisztelettel
      Darvas Attila

      • Ez mind szép és jó hogy a szervezők információját közölte a lap, viszont az igazi versenypálya hossza az 201 méter volt a csíki gyorsuláson. A szervezők által leküldött eredmény lista pedig Nelut reklámozza őszintén. Mivel ennek a pályahossznak nincs viszonyítási alapja, plussz autós gyorsuláson nem sízésnél használt mérőeszközöket használnak és honnan tudják ők, hogy ennél jobb idő nincs-e az országban. Az úgy helyes, hogy Nelué volt a verseny legjobb ideje, viszont a szervező azt megemlíthette volna, hogy Nelu csak egyszer gyorsult, nem vett részt sem a két kvalifikációban sem a párhuzamos kieséses gyorsuláson, csak a hangulat növeléséért ment egyet. Na de ez a csíki szervezés, arról nem beszélünk ugy-e újságban és sehol a médiában, hogy a verseny felétől nem volt bemondó, mert a mikrofon szakadozott, a rádión közölt eredmények pedig -amelyeket a hangosbemondó közölt a nézőknek- eltértek a valóságtól, ja és majd elfelejtettem fehér permanens markerrel firkálták fel a versenyszámokat az autókra illetve a motorokra. Összességében el mondható hogy látványban volt rész, viszont a szervezők valamivel többet is mutathattak volna.

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: